9 leuke beautytips!

15-02-2014 17:33

Hey meiden, ik heb net een heel artikel getikt en opeens was het weg :( Nu ga ik het gewoon weer opnieuw maken want ik weet nog ongeveer hoe is alles getypt heb.

Ik heb voor jullie 9 aparte en handige beautytips. Als je ze allemaal al kende ben ik stiekem een beetje jaloers op je en mag je jezelf een compliment geven !

 

1: Topcoat en sieraden

Heb jij ook altijd een groene/blauwe uitslag op je huid wanneer je sieraden draagt? Ik ook, als ik geen echte zilveren/goude sieraden draag eigenlijk. Nu kun je dat probleem oplossen door 1 kleine moeite te doen. Smeer een laagje topcoat over je sieraden en die uitslag zal gegarandeerd niet meer terugkomen! Je zult wel merken dat na ongeveer een half jaar de lak een beetje begint te brokkelen, breng dan gewoon een nieuwe laag aan. Doe dit gewoon over de eerste laag. Je sieraden zullen niet beschadigen door de lak of veranderen van kleur.
 

2: Mascara morsen

 

Heb je net een uur zitten ploeteren op je ooglook, is hij helemaal af. Moet je alleen nog mascara opdoen en dan BAM! Heel je ooglook verpest... Bij het opdoen van mascara ga je vaak met het borsteltje tegen je ooglid aan en zit je mascara op je oogschaduw. Weghalen kan dan wel maar dan is gelijk ook je oogschaduw verpest. Ik heb DE tip gevonden ! Als je je hele look (behalve de mascara) hebt gedaan, leg je een plastic lepel over je ooglid. Breng je mascara aan zoals je altijd doet en haal de lepel weg. Je mascara zit perfect en je oogschaduw is niet verpest! Ik ga het zo snel mogelijk ook uitproberen!
 

3: Minder rimpels

Misschien is deze tip niet voor iedereen van toepassing maar het is altijd handig om te weten voor later. Als je vaker op je rug slaapt, heb je later minder last van rimpels. Ik weet dat op je buik slapen heerlijk kan zijn, maar op je rug liggen is beter tegen de rimpels. Ookal kun je niet veel doen aan je houding terwijl je slaapt, op je rug in slaap vallen is dan toch het minste wat je kan doen.
 

4: Wallen

Okee, deze foto maakte me serieus aan het lachen. Ookal is de kwaliteit blubber, maar toch... Waar zou het toch om gaan op deze foto? Misschien de wenkbrauwen? Of toch de lippen...Moeilijk! Haha, om je wallen te verminderen, kun je aambeien crème gebruiken. Doe dit niet te vaak, houd het speciaal. 1 keer in de week is meer dan voldoende. De blauw-paarsige gloed vervaagd.
 

5: Make-up fixeren

Misschien zie je het al aan het plaatje hierboven, maar deze tip is toch wel een beetje apart... Als je wilt dat je make-up heel de dag blijft zitten, spray dan wat haarlak over je make-up heen. Ik denk dat deze tip vooral handig is als je uit gaat. Ik zou gaan voor een spray die niet te knapperig is, zodat je huid niet aanvoelt als een harde laag. Lijkt me ook niet echt fijn om op te hebben.
 

6: Lang haar

De meeste meiden willen in zo'n kortst mogelijke periode lang haar. Nu kun je extensions nemen maar natuurlijk haar is beter. Als je veel pinda's eet, groeit je haar sneller en is het gezonder. Je kunt ook met je borstel goed je hoofdhuid masseren. Dat stimuleert de bloedsomloop in je hoofdhuid waardoor je haar sneller groeit. Lekker masseren en veel pinda's eten dus :)
 

7: Bubbels in je nagellak

Wellicht ken je dit probleem wel... Bubbels in je nagellak. Heb je het helemaal mooi gelakt, komen die vervelende bubbeltjes... Dat ligt niet aan jouw nagellak kunsten maar aan de nagellak zelf. Zet je nagellak een nachtje in de koelkast! Om je hele koelkast vol te stouwen met nagellak is misschien een beetje overdreven maar als je de dag van tevoren bepaalt welke kleur je op gaan doen, is dat zeker aan te raden!
 

8: Zonnebrandcrème

Ik kan er echt niet tegen als ik een dikke laag zonnebrandcrème opheb. Ten tweede wordt m'n huid er heel erg vet door. Als je je zonnebrand aanbrengt met een sponsje zit het veel luchtiger en egaler. Zo zit het niet vervelend en je hebt ook precies genoeg op. Je kunt je BeautyBlender gebruiken of de sponsjes die je hierboven ziet.
 

9: Tandpasta

Moet je morgen naar een belangrijke afspraak en heb je een joekel van een puist op je gezicht? NO PROBLEMO! Met een beetje tandpasta heb jij die pukkel zo weg. Smeer voordat je gaat slapen wat tandpasta op je pukkeltje en de volgende dag was je de restjes er goed af. Het kan een beetje branden maar dat is niks ergs. IK zou voordat je het écht gaat doen, een keer wat uitproberen. Kan jou huid ertegen, ben je niet allergisch? Het zou zonde zijn als je de dag erna met een nog veel ergere plek rondloopt!
 
Dit waren alweer mijn tips! Heb jij nog tips? Mail me, of laat het weten!