Love4Christmas! 2e Kerstdag

26-12-2013 12:36

Hoi! 

       

Ik wil jullie in dit artikel allemaal een hele fijne kerst wensen! Ik ben er een beetje laat mee, maar ik ben vanochtend terug gekomen van een soort mini-vakantie. Ik heb met mijn ouders een nachtje in een hotel geslapen. We hebben daar ook gegeten en het was heel gezellig. Ik ben nu echt bekaf! Omdat ik jullie wel een beetje verwaarloosd heb de laatste tijd vond ik dat ik wel even wat moest schrijven. 

Ik heb nog een lijst met leuke kerstliedjes!

1. All I want for Christmas - Mariah Carey

2. Shake Up Christmas - Train

3. Underneath The Tree - Kelly Clarkson

4. Wonderful Christmastime - Paul McCartney

5. Last Christmas - Wham!

 

En wat leuke ideeën om te doen tijdens de kerstdagen.

- Bak koekjes, cake, zoetigheden, enz. om de hele dag door lekker te eten. Mijn favoriete snack tijdens kerst is meringues. Klik hier voor een recept.

- Haal een paar leuke kerstfilms om lekker in de stemming te komen! Leuke films zijn: Santa Who?, Home Alone, Alles is Familie, A Christmas Carol of The Polar Express.

- Ga met je familie een dagje uit, doe wat leuks, of ga gewoon lekker met z'n allen warme chocomelk drinken!

- Zoek je schaatsen van zolder en vertrek met je vrienden naar de ijsbaan! Zo heb je toch een soort 'witte' kerst.

- Shoppen! Sommige winkels zijn wel open met kerst en zo niet? Ook op het internet kun je goed terecht om 'de economie een handje te helpen' !