Love4Christmas, daily outfit

18-12-2013 16:42

Heyy! Een nieuwe reeks, vol met leuke dingen die met kerst te maken hebben ! Om vandaag te beginnen met een outfit. Geen outfit voor op kerstavond maar gewoon voor in de koude wintermaanden. Ik ben van plan meerdere outfits te doen dus laat weten of je het leuk vindt :)

 

Dit is de hele outfit, een best wel gewaagde maar simpele outfit.

 

De trui is van Primark en kostte rond de €8. Hij is een beetje cropted maar door het rokje zie je dat niet heel erg. Ik draag m'n trui uit mn rokje omdat dat je outfit net wat casualler maakt, niet zo nep en chique.

 

Het rokje komt van de H&M en was €4,95. Het is een kokerrokje die (volgens mij) iedereen wel in haar kast heeft liggen. Je kan hem altijd aandoen en zit supercomfortabel. Je hebt hem ook in andere kleuren maar zwart is natuurlijk heel basic en dit rokje hoort bij één van je basics in je kast. M'n maillot is ook van de H&M en was rond de €5 euro. Omdat het al redelijk koud is buiten en je naar school moet fietsen is dat een beetje weinig. Daarom heb ik er nog één legging onder. Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar die vandaan komt dus kan ik het jullie ook niet vertellen. Ik denk dat je een legging ook wel bij de H&M kan krijgen of anders Primark ?

 

Schoenen...ja schoenen. Ook die horen bij een outfit! Ik heb mij supergeliefde Timberlands erbij aangetrokken. Ik vind ze zo mooi staan! Ze maken alles af. Ik kan er eigenlijk niet genoeg over uitgepraat zijn. Het zijn echt m'n schatjes. Ik ben zo blij dat ik eigenaar ben geworden van deze diamantjes ! Ik hoop ze nog lang te kunnen dragen. Ze kosten overigens €199,95 wat een flink bedrag is maar zeker de moeite waard is.

 

Tot slot nog wat sieraden. Even allemaal op een rijtje:

- Ring: Bijous Brigitte €

- Horloge: Chameleon (het was een cadeau dus ik weet de prijs niet)

- Parelarmband: Kijkshop €2,50

- Engelenarmband: V&D (ook een cadeau)

- Infinityarmband: Claires €4,95

 

Wauw, wat kijk ik toch weer zwoel naar die kaarsjes...

 

Dit was het alweer voor dit artikel, maar wees niet getreurd want de vakantie komt eraan en ik ben van plan meeeer artikelen te maken!