TMI Tag !

13-03-2014 15:25

Hoi, vandaag de TMI (Too Much Information) Tag ! Bij deze tag zijn er allerlei vragen die nét iets too much zijn. Het zijn er 50 dus laat ik snel beginnen.

 

1: Wat draag je nu?

Een jeans met een blauw-wit gestipt topje.

 

2: Ben je ooit verliefd geweest?

Ja.

 

3: Heb je ooit een vervelende break-up gehad?

Nee.

 

4: Hoe lang ben je?

Ongeveer 1,77 meter (I know, ik ben lang).

 

5: Hoeveel weeg je?

Ik heb serieus geen idee haha.

 

6: Heb je tattoo's?

Nope.

 

7: Heb je piercings?

Nee, alleen gaatjes in m'n oren.

 

8: OTP?

Volgens mij betekent dit wat je favoriete stelletje is. Ik heb er geen denk ik...

 

9: Wat is je favoriete show?

De BZT Show :p, nee grapje ik denk Proefkonijnen, als dat een show is dan... En anders geeneen.

 

10: Favoriete band?

Okee, ik weet dat ik nu misschien haters krijg maar ik ben echt een HUGE fan van B-Brave. En verder vind ik Coldplay ook goed.

 

11: Iets wat je mist?

Dit is een moeilijke... Ik mis de zomer wel heel erg nu, het begint nu al wel wat warmer te worden maar echt zonder jas en in een kort broekje fietsen is toch wel iets wat ik best graag weer zou willen doen!

 

12: Favoriete song?

Ook dit is best lastig, ik vind zoveel liedjes leuk! Pff, ik denk dat ik kies voor Rather Be van Clean Bandit.

 

13: Hoe oud ben je?

Ik ben 14 jaar.

 

14: Sterrenbeeld?

Ik ben een Leeuw!

 

15: Iets wat je belangrijk vind bij een partner?

Lekker clichée, vertrouwen en dat diegene open is.

 

16: Favoriete quote?

HELP, ik heb er zoveel! Maar ik denk dat ik deze neem: Legend says when you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream. Het komt erop neer dat legendes zeggen als je niet kan slapen, dat je dat in iemand anders zijn/haar dromen wakker bent, dat diegene dus over je aan het dromen is.

 

17: Favoriete acteur?

Ik ben niet zo een film freak maar ik kies dan lekker voor Zack Efron.

 

18: Favoriete kleur?

Roze, paars, rainbow en goud.

 

19: Harde muziek of zachte muziek?

Harde muziek!

 

20: Waar ga je heen als je verdrietig bent?

Naar m'n kamer en in bed.

 

21: Hoelang doe je erover om te douchen?

Ongeveer een half uurtje.

 

22: Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Vanaf het moment dat ik opsta tot en met het moment dat ik de deur uitga, ben ik één uur bezig. Ook ontbijten en tanden poetsen zit daarbij.

 

23: Ooit in een fysiek gevecht geweest?

Nee, gelukkig niet!

 

24: Turn on?

Dit is denk ik het tegenover gestelde van een afknapper. Maar wat ik wel leuk vind bij mensen is als je met ze kunt lachen.

 

25: Turn off?

Een afknapper dus, als iemand stinkt, bah!

 

26: De reden dat ik een Youtube-kanaal ben gestart?

Ik heb geen Youtube-kanaal. Misschien komt dat ooit nog, wie weet!

 

27: Angsten?

Jep, die heb ik zeker! Ik was vroeger bang in het donker maar dat is nu wel minder. Verder ga ik hier niet te veel op in.

 

28: Laatste ding wat je aan het huilen maakte?

Ik heb voor het laatst gehuild van het lachen, iemand uit mijn klas maakte een grap en die grap was geweldig!

 

29: Laatste keer dat je zei: Ik hou van je ?

Ik denk gister tegen een vriendin of tegen één van m'n ouders.

 

30: Betekenis achter je Youtube-naam?

Die heb ik dus niet, maar de betekenis achter de naam van mijn website is: Meisjes die beautyblogs lezen houden eigenlijk altijd van beauty, dus vandaar We Love Beauty (wij houden van beauty).

 

31: Laatste boek dat je hebt gelezen?

Heldin Op Klompen van Sandra Berg, een leuk meidenboek.

 

32: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu in Joël van Carry Slee, hij is bijna uit en het is best wel een heftig boek maar zeker een aanrader!

 

33: Laatste show die je hebt gezien?

Ik denk dat dat dus Proefkonijnen was, maar ik weet niet zeker of dat dus een show is.

 

34: Laatste persoon tegen wie je hebt gepraat?

Dat is m'n vader en op WhatsApp was het een vriendin.

 

35: De relatie tussen jou en degene met wie je voor het laatst op WhatsApp hebt gepraat?

Zoals ik al zei, dat was met een vriendin, we zijn supergoed bevriend!

 

36: Favoriete eten?

Moeilijk te zeggen, ik vind over het algemeen Italiaans eten wel lekker!

 

37: Plek waar je nog graag heen wil gaan?

Ik wil nog heel graag naar New York! Eigenlijk is alles in Amerika wel goed, ook is het een soort droom om ooit nog een keer naar de Maledieven te kunnen gaan.

 

38: Laatste plek waar je was?

Ik ben nu thuis maar daarvoor was is gister gewoon op school.

 

39: Heb je een crush?

Ja, natuurlijk, volgens mij heeft elk meisje dat wel hihi.

 

40: Laatste keer dat je iemand kuste?

Vandaag.

 

41: Laatste keer dat je bent beledigd?

Weet ik niet meer, ik luister nooit naar mensen die beledigende dingen zeggen.

 

42: Favoriete snoepjessmaak?

Zure snoepjes zijn mijn lievelings!

 

43: Welke instrumenten bespeel je?

Piano, af en toe.

 

44: Je faroriete sieraad?

Het kettinkje wat ik elke dag om heb. Het is een heel klein rustig kettinkje wat overal bij past.

 

45: Laatste sport die je hebt beoefend?

Tennis.

 

46: Laatste song die je hebt gezongen?

Papaoutai van Stromae.

 

47: Favoriete openingszin?

Die heb ik niet, ik zeg altijd gewoon hoi hoe gaat het, en qua versierzin, ook die heb ik niet.

 

48: Heb je die openingszin ooit gebruikt?

Zoals je al kon lezen, dat doe ik elke dag wel haha.

 

49: Laatste keer dat je hebt gechilled?

Afgelopen weekend denk ik, met een vriendin lekker gekletst en een ijsje gegeten.

 

50: Aan wie geef jij deze tag door?

Aan iedereen die hem wilt overnemen. Ik wens je succes!