Woensdag 20 november 2013 mee in mijn leven!

20-11-2013 16:27

Hallo lieve mensen!

Het is vandaag woensdag en ik neem jullie een dagje mee in mijn leven, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het is zonder foto's want ik ben het domweg gewoon vergeten allemaal te fotograferen!

 

07:00

Ik ben net wakker en ik lig nog even lekker te liggen. Om half 8 ontbijten dus straks gaan aankleden.

 

07:50

Klaar met ontbijten, nu tanden poetsen en make-up doen. Ik ga ooit wel een ochtend routine doen maar niet nu. Rond 08:05 ben ik klaar met m'n make-up en doe ik m'n haar goed.

 

08:15

Tijd om naar school te gaan! Ik check nog even snel m'n make-up en haar, snel op de fiets naar school.

 

08:30

Ik ben aangekomen en het is nog vrij rustig in school zodat ik in alle rust naar mijn kluisje kan. Ik zie al een vriendin van me dus ik ga gezellig met haar alvast in de brink (aula) zitten. Nu wachten op de andere meiden!

 

08:45

De bel gaat en de eerste les (natuurkunde) begint. We hebben deze week een halfuurs rooster, wat inhoud dat elke les maar 30 minuten duurt i.p.v  45 minuten. Hierdoor zijn we ook supervroeg uit deze week.

 

13:15

Ik ben uit en ga naar m'n kluis om al mijn boeken te pakken en wat boeken weg te leggen. Ik fiets met een vriendin dus we gaan ook nog langs haar kluisje. Op weg naar huis bedenk ik me dat ik niet eens zo heel veel hoef te doen qua huiswerk! Weer een voordeel, kan ik dus lekker aan m'n site werken en wat andere belangrijke dingen doen.

 

13:45

Ik ben thuis en ga snel met huiswerk beginnen. Ik moet wiskunde leren en ook alvast Frans voor vrijdag leren. 

 

16:20

Ik ben klaar met leren en ga nu aan de rest van mijn progamma beginnen:

- 1 artikel (dag uit mijn leven). Dat is dus dit artikel :)

- persoonlijke mail, zakelijke mail, statistieken en Youtube checken. Alle mails beantwoorden en nieuwe uploads van Youtubers bekijken. Misschien krijg ik   inspiratie voor arikels of andere dingen (persoonlijk).

- tas inpakken voor school, kleding klaarleggen voor school en kamer beetje op orde brengen.

- haar stijlen (alvast voor morgen). Ik heb zo meer tijd morgen want ik moet al om 8 uur weg morgen ochtend.

Er is geen volgorde maar ik doe wat makkelijk uitkomt, ik begon met dit artikel.

 

17:30

We gaan avondeten, daarna ga ik weer naar boven en verder met mijn to do lijstje. Ik heb het artikel al af en heb m'n mails enzo gedaan. Alleen dus nog haar doen, tas inpakken en kleding klaarleggen.

Ik maak soms ook do to-lijstjes op papier maar deze in uit m'n hoofd :)

 

18:15 

Klaar met eten en de tafel is afgeruimd en de vaat heb ik opgeruimd. Ik ben nog even naar boven gegaan om mijn kamer een beetje op te ruimen en m'n tas in te pakken en al die andere dingen. Ik stijl ook even mijn haar, dat kost gelukkig niet zoveel tijd.

 

19:00

Ik ga naar beneden om lekker te chillen en wat op m'n telefoon te zitten (wat ik helemaal niet doe in de middag, dat lijdt teveel af).

 

De rest van de avond doe ik niet zoveel, alleen lekker tv kijken en uitrusten. Ik ben altijd best wel moe (ik weet niet hoe dat komt) dus zo kom ik nog het best aan mijn rust!

 

21:30

Tijd om naar bed te gaan! Ik heb ik de reclames van de progamma's al m'n avondroutine gedaan. Ik doe handcrème en lippenbalsem op enzo. Nog even lezen (of gewoon niksen haha) en dan rond 10 uur proberen te slapen!

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik weet het: ik heb niet echt een speciale, bijzondere dag maar het leek me toch een leuk om het jullie te laten weten !